26 June 2013

Lowongan Kerja Fresh Graduate Juli 2013 di Jakarta

Bursa karir lowongan terkini bulan ini untuk Lowongan Kerja Fresh Graduate Juli 2013 di Jakarta. Buat anda yang butuh pekerjaan sebagai posisi IT Staff, dari PT Erajaya Swasembada Tbk membutuhkan karyawan terbaru dengan syarat pendidikan minimal S1. Untuk lebih jelasnya silahkan baca selengkapnya di bawah ini untuk informasi Lowongan Kerja Fresh Graduate Juli 2013 di Jakarta.

PT Erajaya Swasembada Tbk

Erajaya Group distributes and retails mobile communication products such as handset, smartphone, tablet, SIM card, voucher, accessories, other ancillary devices and services. The Group has strong partnerships with most international mobile brand principals and national mobile phone operators. The mobile phones are supplied by recognized principals such as Acer, Apple, BlackBerry, Dell, HTC, LG, Motorola, Nokia, Huawei, Samsung, Sony as well as our own brand, Venera. Our mobile operator partners include Axis, Esia, Excelcomindo, Indosat, and Telkomsel amongst others.
The Group’s network covers all major Indonesian markets, including the more established markets of the islands of Java, Sumatra and Bali and the emerging markets in East Indonesia, including, among others, Sulawesi, Kalimantan, and Papua.

For further information, please surf: www.erajaya.com

IT Staff (Freshgrade)
Jakarta Barat, Jakarta Pusat

Requirements:
Male max 28 years old
Candidate must possess at least a Bachelor's Degree, Computer Science/Information Technology or equivalent.
Fresh graduates/Entry level applicants are encouraged to apply.
Full-Time position(s) available.
(FRESH GRADUATE)

Recruitment Contact: recruitment@erajaya.com

Closing Date: 25-07-13

Perhatikan secara jelas syarat-syarat yang dibutuhkan dari "Lowongan Kerja Fresh Graduate Juli 2013 di Jakarta". Jika ada pertanyaan, silahkan kirimkan melalui kotak komentar yang sudah tersedia di bagian paling bawah. Untuk yang belum cocok, Feryntina akan memberikan lebih banyak lowongan kerja jakarta juli 2013 pada kesempatan mendatang. Terima kasih

1 comment